Wednesday, April 28, 2010

UP


Ups, unustasin eile kirjutada. :D No midagi erilist ei olnud. Kool ja trenn. Trennis olin mingi haige:D Kõigepealt tänu mäkile hakkas mul kõht valutama, siis läks jalg krampi:D See ei olnud tore. Enne seda oli mul veel päeval niisama kaks korda ninast niisama verd jooksnud:/

Aaaga täna! Oli kolmapäev. Krokiis käisime kahte näitust vaatamas. Mingi essee peame ka kijutama nende kohta. Ei need olid väga lahedad näitused aga kirj. ikka ei viitsi:P Seal käies pidime Mariaga taluma ka natuke rõvedust. Võinohh, ei ole ainult meie jaoks rõvedus:D Teiste jaoks ka. Siis sotsiaaleetikas käis meile rääkimas päkapikk. Ta oli täiega lahe vanamees:D:D Ülo oli nimi vist. Ning jahh, ta rääkis normaalset teksti. Ma olin nii, et wow! Aga lahe päkapikk oli jaa:D Ma kujutan ette et ta käib akende taga.
Siis oli Maride chill. Käisime poes ja mäkis ning pärast olin ma selgeltnägija. :O

No comments:

Post a Comment