Saturday, April 3, 2010

Green Z0ne


Kui paned Google otsingusse Tilulilu, saad sellise pildi:D
Igatahes, eile oli vaba päev jeee. Kasutasin seda chillimiseks. Õhtul muidu kinno Green Zone'i vaatama. Suht norm film oli. Matt Damon oli seal jälle kena:D Ehk siis treenitud, ilma sangadeta ja ilma selle rõveda vägistajavuntsita:D Sõin jälle terve popkorni ära ja pärast ostsime veel kommi..Õõhhh. Ok, mina kommi eriti ei söönud, sest ma lihtsalt ei suutnud. Aga Nups ja Margit õgisid ikka päris korralikult:D:D Ok, sorry. Enne filmi sain Mariaga kokku. Chillisime Vabaduse väljakul. Aneth oli ka seal. Ning tutvusin siis korralikult Maria selle Johannesega. (See, et ma teda bussis nägin, see ju ei loe:D) Ning nägin seda Sexyboyd ka xD Jap. Ja eriti lahe oli see, et tegelikult nägin ma teda juba neljapäeval. Lihtsalt, kaks inimest tahavad üle tee minna, ootavad rohelist tuld. Mina räägin Mariaga telefonis ja tüüp vahib mind. Ning Maria oli just sama päeva hommikul mulle temast rääkinud ja siis ma vaatasingi, et ok, minig tõuxiga poiss, äkki see on see. Agano ma ei saanud kõvasti küsida ka Maria käest, tüüp seisis mu kõrval ju. Aga jah, oli küll tema:D Suht imelik kokkusattumus.

1 comment: