Thursday, April 15, 2010

Don't worry, be happy


Mul on tunne, et ma olen endale kuidagi mingeid positiivsuse baktereid süstinud. Viimastel päevadel on olnud lihtsalt niinii hea olla. Ma armastan oma sõpru ja niisama coole inimesi. Kõik läheb nagu hästi. Noh, tglt kui nüüd mõelda, siis vb. päris kõik ei lähe, aga vähemalt tunne on:D
Mul oli täna ajaloo arvestus. Enda arust läks väga hästi. Kui ma viite ei saa, olen väääga kuri. Kõigele vastasin ära ja kirjutasin veel muud paska ka, mida päris küsitud ei olnud. Aga nii raske on panna suud kinni, kui tead midagi, teate ju küll:P Ainult arutluses panin vahepeal suvakat. No ma ei sutnud sel hetkel tõesti eriti mõelda arutelu teemal "Linnaõhk teeb vabaks".
Pärast ajalugu pidi meil olema joonistamise hindamine aga Toomast ei olnud. Läksime kohe sinna fondüüsse. See oli vahva. Meil on lahe klass. Oli nagu kaks lauda, mõlemal sokolaadipott. Üks oli nagu ok, teine väga wild:D Seal wild'i omas oli palju lõbusam olla, missest et pärast olid üleni sokolaadine ja lauast parem ärme räägigi. (Aga pidigi olema lõbusam, seal juba Ints ja Seps ja muud sellised:D) Siis ehitati veel klotsidest maju, mängiti helikopteriga ning üritada joonistada Akslile pilt. Lõpuks oli see pilt šokolaadine ja must aga midagi polnud teha. Muud paberit polnud.
Siis oli Maria-chill. Käisime Gerly lõputööd vaatamas. Niiicee. Mulle meeldis see idee. Ta sai viie ka selle eest. Oli ära teeninud. Vaatasime veel seda Kunstimaja näitust ka. Seda pronkssõduri ning UFO-teemalist:D Seal ajasid meid nagu tõsiselt närvi nendes videotes olevad tiblad. Ok, ma olin enamusi neid kaadreid näinud uudistes ka, aga sealses ruumis ja kontekstis ajasid nad nagu tõsiselt sita keema:D On värdjad. Kui ei meeldi, mingu Venemaale tagasi.
ja seejärel...Hanna chill:D Ta pidi tglt pilli harjutama aga nohh, ei läinud nii. Tegime laule hoopis. Väga head laulud tulid:D Ja ma tahan kitarri osata!!
Trenn oli tore. Anzut polnud. Ise mõtlesime seda kava edasi. Lahe oli ainult kõik olid vigased:D

No comments:

Post a Comment