Sunday, April 4, 2010

DA Battleground ja Mariliisi chill

Eile chillisin Mariliisi juures, niiet kirjutada ei saanud. Igatahes, käisin siis DA Battlegroundil. Läksin sinna täiesti pealt vaatamise eesmärgil aga lõpuks juhtus kuidagi nii, et osalesin:D See on vist põhiliselt Kaspari süü. :D Aga ok, normaalne suht vist oli. Oleks võinud olla miljonmiljon korda hullem (nt. mingid sexy-move'id) aga jahh.. Ok vahepeal jooksin ikka kokku ning vehkisin kätega xD hahaah. Ma EI TAHA seda videot näha. Noh, vaatasime siis selle ära and after that 360nesse. Thanks to Jefka saime niisama sisse:D Seal oli mingi sünnipäev. Või misiganes asi. Tasuta kooki saime igatahes. Mis oli väga hea, sest ma olin suht nälga suremas. Aga muss oli hea ja tglt oli isegi lõbus. Missest et me seal väga kaua polnud.

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. oops:D "väiksed" kirjavead olid.
    hahah:D see on nii hea pilt! mul oli taustaks just:D
    aga mina tahan seda videot näha;)

    ReplyDelete
  3. ahjaa:D aga see ikka veel margiti läpakas ning ma ei viitsi seda lahti teha

    ReplyDelete