Sunday, April 18, 2010

It must be the blood, thats running through your blue veins.


Oehhh. Tiredtiredtired. Eile oli siis koolipidu. Suht lõbus oli. Vahepeal mõne asja pärast natuke kurb tuju. Aga ma ei olnud ainuke. Jah on lahe Liispet koos üksteise õlal meeste pärast nutta:D tegelikult täitsa asja pärast.
Ma kaotasin oma kõrvarõnga ära ja see on sitt. Üks tüüp ahistas meid vaimselt, teine füüsiliselt. Selle teise nägu ma ei näinudki aga ma tegin väga kiiresti minekut:D Ma ei teagi mida eriti rääkida. Kõiki detaile ei mäleta. :D Mariliis sai kuidagi oma näppu augu ja verd voolas. Suht. Ma ei mäleta. Aga sai plaastri, niiet polnud viga. Kaspar tuli ka. Tal on mingid sõbrad meie koolis. Ei teadnudki. Nojah, igatahes, lõbus oli. Pärast Maria vanxi juurde magama. Täna õhtul trenni:D

No comments:

Post a Comment