Tuesday, April 6, 2010

Paha päev

Kui päev algab halvasti, siis ilmselt on see lõpuni halb. Hommikul sadas vihma:S Üldse, terve päeva on olnud pilvine ja hall. Esimene tund oli muusikaajalugu. Kõik mölisesid. Mina kuulasin ja kirjutasin konspekti. Maria küsis mult vaikselt ühte asja ja selle peale ajas Pillekene meid välja. Me olime alguses mingi wtf? Me ei teinud midagi. Ei lähe. Aga ta pushis nii kaua, kuni ikka läksime. Tra, see ajas närvi. Kristian ajas mingit paska ka, et nüüd läheb meil tööst üks hinne maha. WTFFF?? Ok, edasi oli blabla. Inspektor Kukeke ajas ka natuke närvi. Siis tuli kirik:D Ehk vaba tund meil. Käisime plaadipoes. Seda plaati ikka ei leidnud, mida tahtsin:S Of course. Savis oli lahe. Värvisin oma kipskuju ära. Nimi: "Blood Cells"
Trennis oli ka paha tuju:S Muidu paha trenn ei olnud. Tegime ühte väikest kava. It was cool. Alguses passisin seal ees ning sealt algaski see paha tuju. Mingi emotuju oli õhus. Mul ei olnud midagi eriti teha, niiet õppisin ajalooks Annu õpikust. Suuht vähe jõudsin. Järgmine nädal on arvestus:S + veel miljon arvestust. Trenni ajal oli vahepeal nututuju. Ma ei tea miks!

Ma avastasin midagi häirivat. On nii, et kui mul on rõõmus tuju, siis inimesed suhtlevad minuga ja nii, aga kui juhtumisi ei ole, siis hoivavad nad eemale. Nagu...wtf?:S Kas tõesti nii vähesed mu tuttavad on siirad??

2 comments:

  1. oli küll suht nõme päev:S ja pille on hull!! ma ei kujutaks teda küll eriti nii ette:D aga küll varsti saab. muide kukeke tuli täna ka siimuga mölisema:S riietuse pärast.. kuigi tal oli triiksärk. ja emotuju on paha:( ja annul ei pidavat ju kooliasjad kaasas olema:D
    hmm.siirad.. ma arvan, et küsimus ei ole siiruses. see on pigem kuidas koer külale, nõnda küla koerale suhe:D kuigi sorri kui ma olen midagi kahe silma ahele jätnud.. blogi ei jõua lugeda kahjuks:/

    ReplyDelete