Tuesday, April 13, 2010

Hull päev

huh. Hull päev it was. Mul oli 2 kunstiajaloo arvestust. Esimeses vastasin ikka kõigile küsimustele, ok vahepeal panin paska ka:D Ei tea kas läks täppi. Ma ei oska seda kirikukunsti. Teises ei olnud mul kõiki konspekte, sest ma olin puudunud:S Ja keegi peale minu u. ei kirjuta konspekti seal tunnis. Normaalne. Muusikaajalugu oli ka. Nelja sain. Lugusid ma ei teadnud. Aga kuidagi loogikale ja teistele toetudes panin ikkagi enamus täppi:P Niiet see läkssuht hästi.
Trenn oli crazy. Mul on mõlemad reiepealmised(?:D) ära tõmmatud. Trepist alla ei saanud minna:D
Hahaha:D Ja Annu luges ühte mu sõnumit ning kui ma seda pärast ise lugesin, sain aru, et inimesele, kes meie haigeid nalju ei tea, võib see ikka vääga kahtlane tunduda. Ega keegi teine ilmselt ei mõtle lugusid nähtamatutest vampiir-jälitajatest. Meil on ikka täiega oma mütoloogia:D Istusin bussiterminalis ja naersin.

Homme on eesti keele arvestus ja see sotsiaaleetika asi. Ma kirj. asja valmis ka. Ei olnud seal midagi ebaviisakat ja kirj. sellest millest pidi kirjutama. Lihtsalt oma vaatenurgast. Loodetavasti on rahul:D

No comments:

Post a Comment