Saturday, April 17, 2010

Helle sünna


HAHAHAH! Mis nummi pildi saab sust kui panna Google otsinguse. Kui vana sa siin oled?:D

Aga ok. Eile oli jah, Helle sünna. See toimus Skyparkis. Ma polnud kunagi varem seal käinud. Mariliis oli ja ta ütles et see lahe koht(ta oli ka kaasas muidu) Noh, oli jah suht. Ma ei olnud mingi übervaimustuses aga norm:P Tglt me saime Mariliisiga kokku linnas juba kell 7. Missest et party hakkas kell 9. Suuuht passimine oli. Agajahh, sünna läks hästi.
Pärast oli üks asi mille üle ma natuke solvusin. Ja ma olin tükk aega solvunud. Aga siis ma kuulasin oma laulu "Dont Worry, Be Happy" ja mõtlesin et suures plaanis on see ikka nii väike asi ja igasuguseid häid asju on kuhjaga rohkem. Niiet peaaegu sain üle.
Täna on VUP. Ööbima ilmselt Maria sitakas.

1 comment:

  1. asi on nüüd selline, et ma ei läinud koju mis tähendab et mul pole ka sitaka võtmeid:D

    ReplyDelete