Sunday, April 25, 2010

Nädalalõpp

Jeeshjeesh. Mul oli hea trenn. Alguses tegime kätetrenni. Väga hea:P Siis harjutasime seda kava edasi. Mulle täiega meeldib see tglt. Energiat on palju. Lõpus tuli aga JOEEEL!! :D Ja rääkis. Alguses mingit väga kahtlast teksti geide kohta. Et u. maailm on hukas:D Ja et neil oli olnud koosolek kus nad olid geide teemat arutlenud. Selle peale läksin ma Anzu juurde ja küsisin, et kas neil päriselt ka oli mingi selline koosolek olnud ja siis ta vastas et oli jh midagi, aga et seal päris ii haigelt ei arutletud nagu ma olin arvanud, vaid lihtsalt et paljud meestantsijad tantsivad liiga naiselikult. :D Siis rääkis ta veel emotsioonide edasi andmisest. Vahepeal tuli mul selline random thought, et ma kujutasin ette, kuidas Joel on suur seen. Ja siis see seen nagu tantsib või midagi. Naersin seal üksinda ja üritasin seda mõtet natuke seletada agajahh:D Natuke liiga random vist. Merlin ja Anzu vaatasid mind kahtlaselt:D
Aga muidu hea oli jaaaaa x)))

Ja ma sõitsin selle sexboy'ga koos bussis. haha

No comments:

Post a Comment