Monday, May 24, 2010

Words disappear

Hahha mis pilt:D
Esmaspäev jälllee:S Ma lihtsalt ei suuda enam koolis käia. Suvi on ju juba peaaegu käes. Nüüd jälle üks busy week. Homme trenn, ülehomme õppimine ja vb. kinno, neljap. trenn, reede on juba niigi pikk päev :S Ja siis peaks hakkama nagu geod ka õppima. Tglt juba õpin natuke aga hull ikkagi. ei suuda. Järgmine teisip. juba eksam. NIng arvutit ka ei ole. Pean Margiti läpakas passima.
Tegin täna selle füsa järeltöö ära. Mõned ikka feilin jee. Lõpuks aitas mind natuke hädast välja Google. Ikkagi ei taha teada.. Tööd tehes olin ka nii, et tra, vittu, ma ei oska. Fredy, kes minu vastas istus, oli ka mingi, okkk:D Hah.
Ostsin oma püksid ära ja tahaks pildid arvutisse panna aga ei saa :@ sest arvutit pole. Ning oh jumal ma pean neid hakkama veel Joelile saatma. Mismõtttttesss???

No comments:

Post a Comment