Sunday, May 23, 2010

Tommy the Clowni koolitus


OH JEAH. Täna oli tõsiselt hea päev:D Hommikul ärkasin üles ja olin jeeeeee! Ehk siis mingi kolmveerand kaheks linna ja siis Tommy the Clowni ja Rampage'i koolitus. See oli ülidopeeee:O:O Niiniiii lahe. Alguses Rampage tegi meile ühe lühikese kava ja siis oli battle ja värki:D Nad on nii lahedad x))) Total love. Pärast 360nes aftekas ka. Seal oli krumpingu battle 1 vs 1. Haha:D osalesin ka. Täitsa hästi läks. Me olime Viiu ja mingi vene tšikiga kolmekesi. (Nagu kolmekesi üksteise vastu, mitte terves battle'is:D) Ja see tsikk tegi sexy-dancingut ja sai edasi:D haha. Me ja mõned teisedki olid mingi eee.. Aganoh, mis seal ikka. Lahe oliiii. Pärast tänasime neid ja saime kalli ka:D Ma ei suuda seda ikka uskuda. Juba see tunne, et sa oled TOMMY THE CLOWNIGA ühe katuse all. OO jaa. Pilte tegime ka. Ning Annu tegi mu kaameraga koolitusest ka pilte aga ma ei saa neid enne internetti panna, kui ma olen need Joelile saatnud!!!!:D Nagu aah. Ma ei viitsi. Sellega läheb nii kaua aega. Midagi pole teha..
Ja ma ostan Tommy pluusi ka:P:P
Life is good. Dance is even better.

No comments:

Post a Comment