Friday, May 21, 2010

Hea reede

Hea reede oli täna:D Ehkki kuskil mingit pidu ei toimunud, kuhu oleks tahtnud minna (Ja Loide oma jaoks ei tahtnud raha kulutada)
Hommikul käisime jälle Harjumäel joonistamas. Enne käisime Maria ja Liispetiga poes ka. Mina mingi otsisin seal poodi, mida polnud enam ammu olemas:D Ja me olime veendunud, et Pikal tänaval poed lihtsalt kaovad. Lõpuks leidsime siiski üles ja ma ajasin oma maalimisvee keset poodi maha:D Jahh... Päris lahe oli. Siis Harjumäel asusime maalima, kui tuli mingi lahe tiblakari, kes karjusid, hüppasid üksteisele sülle, tegid pilti ja ajasid üksteist taga(sic!) Me olime hullumas. Lihtsam haigem ei saanud olla:D Miks nad pidid otse meie juurde tulema? Õnneks varsti nad siiski lahkusid ja me saime rahus oma tööd lõpetada. Meeldis mu pilt, mis tegin x)
Pärast kooli läksime Helena ja Liispetiga Stradivariusesse ja ma vist ikka ostan ära need püksid. ;) Ainult mu ema raha on vaja:D:D Seejärel Kohvicumi-chill ja teatrisse. Käisime vaatamas näidendit "Lõõmav pimedus" ning vabandust, aga see oli kõige geniaalsem tükk mida ma näinud olen. Ok, see vist ei tundu eriti komplimendina, sest ma ei käi eriti teatris, aga noo ikkagiiii!! Ja ma ei ole ainuke kes nii ütleb. Lugu oli super ja näitlejatöö professionaalne. Välja arvatud üks inimene:D Kes häiris mind väga. Ei mäleta mis ta nimi oli.
Noh siis Liispet saatis mind bussi peale ja absoluutselt ei olnud tuju koju tulla. Oeh jah..

No comments:

Post a Comment