Wednesday, May 19, 2010

Just a little perfect..

Aww, mis pilt sügisest :P

AGA INIMESED! Alustame VPu uudistega:D Uue filmi plaanid juba mõtetes keevad. See tuleb tõsiselt haige. Kinda dokumentaal. Ma lihtsalt ei taha teada milline see lõpuks välja tuleb:D Aga ootan (Y)

Nii, mismõttes käivad mingid inspektor Kukekesed (loe: Anu Niggessenid) minu vanaemaga chattimas? Nagu wtf? Ja siis ta veel rääkis et mina olen mingi kange ja ei allu u. :D ja et kas ma ikka olen rahul oma eluga u. Vanx oli ka mingi, et miks te seda minu käest küsite? No aussõna. Õudne.
Muidu norm päev. See filmiasjandus tegi kohe tuju palju paremaks:D Alguses oli meil Chema-talk Lembit Petersoniga vestlus, mis kujunes tema ja Oti vaheliseks aruteluks jumala üle. Ma olin mingi aaaah, te võite seda eraldi ka arutada. Ja mu tagumik suri... Siis krokii, kus ma avastasin, et täitsa lahe on neid kiireid inim-sketše visandada.
Sotsiaaleetikas pidime kirj. tagasiside. Muhahahaa (6)

2 comments:

  1. Apppppppi, kui kohutav pilt :S Aga me oleme nii teistsugused nüüd.

    ReplyDelete
  2. mismõttes?:D ei ole ju nii väga

    ReplyDelete