Thursday, May 13, 2010

New

jejeeee, ostsin siis ära oma tagikese:D Väga nice on. Happy selle poole pealt.
Koolist siis niipalju, et joonistamises loodi Hesi. Mul oli selline cool, kus nagu juuste seest tulid teised Hesid..:D Ok, raske seletada. Mulle meeldis. Siis oli veel ajaloo kontrolltöö, kus ma panin Louis XV kohta sitta. Täiega kuri enda peale selle pärast:D
Trenn oli ok. Ehkki ma olen viimasel ajal kuidagi nii kergesti ärrituv, et kui Kaspar ja Sandra ja muud vahvad mu nina all mingeid lasteaialapsendusi tegid, oli mul tugev tunne lihtsalt neile nuga anda. Im sorry:D Lihtsalt järsku tekkis selline paha tuju. Aga muidu jahh, kaotasime selle nõmeda Glide'i sealt kava lõpust ära. Väga hea meel selle üle. Mitte ainult selle pärast, et ma ei osanud seda teha:D Vaid ka see ei sobinud sinna ülejäänud kavaga võrreldes. Minu meelest vähemalt. Kuidagi pussy:D Ülejäänud kava oli jälle täiega powerit täis.
...Aga no kui Kaspar mõtles, ju siis pidi sobima...
Jah, asi mis mind ikka närvi ajab. See fcking hierarhia. Meil oleks tõsiselt vaja mingit valgustust või revolutsiooni or sth:D Nagu näha siis mingeid reforme meie valitseja vastu ei taha võtta, ehk siis aeg on rahval tegutseda. (Ok sorri xD Kogu ajalugu on pähe hakanud) :D
Muidu üks mu trennikaaslane tahab trennist ära tulla. And can't blame her. Mina oleks tema asemel juba ammu märatsema hakanud:D Aganoo, teate mind ka. Vaatame siis kuidas läheb.

Täna oli täiegaa soe:O Suvi on käes juhhei! Ning mu käsi väriseb

2 comments: