Thursday, May 27, 2010

Horehound


Jejeeee!! Sain oma cd siis:D Ei, mitte selle mida ma nädalaid tagasi tellisin, vaid muu. The Dead Weather siis. Väga õnnelik. Kuulasin selle juba kolm korda u. järjest läbi:D
Niisiis, täna oli ajaloo töö. Ma väga loodan et läks hästi. Sest kui ma ei saa viite, siis läheb kellelgi halvasti.. And Im serious (:D) Pärast seda läksin Mariaga kaasa korra. Ta läks sinna oma Kehrwiederisse chillima. Ma olin seal mingi khmm* jea...:D aaakwaard. Läksin minema sealt ja Hanna, Helena, Emiliga chillima. Võinoh, Hanno, Liispet ja Koldits olid ka vahepeal. Seejärel silmaarsti juurde. :S Hahha just rääkisin Mariale siis msnis mu vanxi lahedat ütlemist. Ei viitsi uuesti kirjutada, aga copyn siia:D
Marru says:
hahaha :D:D
tead mu vanx pani täna lahedat sõna
capi kohta :D
no vaata :D
me kõndisime anzuga tänaval ja siis ma: et jahh, seal kõnnib mu vanaema.
vanx kõndis u. meie kõrval xD
ma enne ei pannud tähele

Maria says:
haahaahaaaa :D:D

Marru says:
ja siis anzul oli cap eks
ja siis pärast vanx:
või et see oli siis sinu treener jah. mina alguses vaatasin et tal oli selline kaabu nagu sina tahtsid osta, aga vat lähemal vaatlusel oli hoopis mingisugune nokamüts
ma olin mingi jea... :D
mul on kapipeal ka üks selline

Maria says:
HAAHAAAHAHHAHAHAAAHAHAAA :D:D
no aga su vanaema on vähemalt tore mitte mingi uss:D:D
nagu minuoma :S:S

Marru says:
HA
jah:(
ja siis ta ütles veel :D
johannese kohta
et tundus väga kena noormees aga et ei ole meie koolist :D

Maria says:
haahaahahaaaa :D:D nii vahva:D:D johannes ütleb abs kõigile tere keda ma tean ja kellele ma ka tere/tsau ütlen :D:D
ja nii ütles ta ka su vanaemale tere :D
ja j rääkis mulle ka oma hullust isast :D

Noh jah:D see oli vahva. Siis läksin ma silmaarsti juurde ja pärast seda enam eriti vahva ei olnud. Mul on mingi põletik silmades läätsetest tekkinud ja ma pean viis(sic!) nädalat mingeid tilku panema. Ja nädal aega ei tohi läätseid kanda. Sellepärast ei läinud ma täna trenni ka:S:S Nõmekas:S Aga pühap. lähen ja olen rebel.

1 comment: