Tuesday, May 11, 2010

Ssss

Istun praegu Sigridiga elutoas ja vaatan Under Great White Northern Lights'i dvd'd. Kedagi teist ei ole. Paha asi on see, et täna ma trenni ei lähe:/ 1. Pean õde hoidma. 2. Mu silmad on ikka põletikus.
Täna läksid teised Viljandisse seda etendust vaatama. Kahest viimasest tunnist läksid ära niiet meie läksime ka siis:D Võinoh, kunstiajalugu pidi siis niikuinii ära jäetama ja sellest vahvast voltimistunnist lasime üle. Siis oli mul chill linnas. Käisin mööda poode nagu haige. Otsisin endale nahktagi. Ma tean suht täpselt millist ma tahan aga no fuck, ei ole kuskil. Ok vb. Metros on aga seal kallis jaa. Ma isegi vaatasin neid kommertspoode. Sealt leiab ikka igasugu haigeid asju:D Bershkas oli nahktagi, mille lukk ei käinud lõpuni lahti xD Seda pidi vist üle pea panema:D Ma olin mingi eee..normaalne. Lõpuks ma olin nii väsinud. Passisin niisama ja siis läksin Kristiani juurde. Hes oli ka seal. Ja mõlemad..ee..lõbusad:D Nendega oli chill. Ma nägin seda Kristiani kuulsat venda ka. Joss ja Mari tulid ka hiljem. Aga siis ma läksin minema ja tulin siia, et seda hullu hoida:D

No comments:

Post a Comment