Thursday, May 26, 2011

Transphobic

Oh you
Hea päev. Ok vahepeal natuke mölisemist aga... :D Kirjanduses me tegime mingit twitteri värki, et pidime Kevade 140 tähega kokku võtma. Mul tuli suht haige:D Agano.. sobis.
Seejärel arutasime natuke oma kirjanduse ettekannet ja minu see idee, et teeks movie trailer'i läheb käiku:D ehk siis Nipernaadi õuduka versioon. Nipernaadiks palkasime paki suitsu eest Jossi, kes sobib oma osasse päris hästi. Filmime laupäeval.
Pärast toredat mata tööd, mis oli vahepeal päris haige, sattusin kuidagi Lollidemäele Kaiva ja Hesiga ning siis sain kalli Liispetiga kokku:D Kellega me saime omakorda Jossiga kokku ja läksime istusime Tristan ja Isoldes. Ja see on lahe koht. Näeb ilus välja.
Arsti juures käisin ka:/ Ja nüüd ma ei tohi u. 4 nädalat väga palju šokolaadi süüa. No mida. Eiii. Šokolaad on ju hea:(

Haige nädalavahetus tuleb ma arvan. Homme sinna, kuhu ma pean kaasa võtma nii videokaamera, kleidi ning juukselaki ja silmapliiatsi Jossile:D kelle me peaks laupä muutma Sweeney Toddiks. Noh ja siis Maria sitakasse ööbima ning kohe laup hommikul on Mailaat ja siis pärast seda filmimine. Ja pühap ilmselt Keilasse.

No comments:

Post a Comment