Monday, May 16, 2011

Making Whoopee

Pilved liiguvad akna taga nii kiiresti.
Ja ma nägin täna unes, et ma jäin Woodstocki magama ning hommikul ärgates vaatasid kõik töötajad mind väga halvustavalt ja siis ma tormasin kooli.
Ja ma olen täna elanud u. Vikipeedias:D Otsisin natuke selle asja jaoks mis ma kirjutan informatsiooni, ehk siis mul oli lihtsalt korraga lahti *Nuclear energy *History of Radio *Fossil energy + igasugused erinevad aastad(1920-1925) kust sai vaadata sündmusi ja nii. Igatahes raske. Aga täiega huvitav:D
Vaatasime inglise keeles filmi millest keegi aru ei saanud. Nagu tõsiselt. See oli Shakespeare'i näidend Henry V'st ehk siis hull inglise keel. Ja kõik oli liiga pime ka.
Käisin trennis neid vaatamas. Ja see on lahe kava! Ma tahan ka tantsidaaaa

No comments:

Post a Comment