Monday, May 30, 2011

No mida kuradit

Meil ei ole enam matat. Päris tore. Aga see tähendab, et mul on mingid suured augud päevas. Täna ka pärast inkat kaks tundi passimist. Vaatasime mingit filmi natuke Mariaga, tal oli läpakas kaasas. Ja siis Hes näitas meile mingit India filmi klippi, millest ta oli nagu VÄGA vaimustuses. Suht lahe klipp oli tegelikult tõesti:D Ja ma olen kindel, et ma olen seda juba varem näinud. Äkki mingi rwj rääkis sellest or sth.
Tüpograafias sain ma valmis oma asjad juhhei. Vabadus!
Ning üks päris haige Joeli-vestlus oli ka õhtul Trenni ei olnud, selle asemel kuulasime Joeli. Ma lihtsalt ei suutnud seekord, pidin talle midagi selle gei teema kohta vastu ütlema. Aga ega ma nagu väga ei viitsinud. Cämon see on Joel. Ja siis seal oli muid päris "toredaid" seiku...

Ja fuck Abraham, sitt räppar on:D

No comments:

Post a Comment