Tuesday, May 10, 2011

Mu kallis Revala

Blaah, kurb tuju on natuke. Miks? Sellel on mitu põhjust. Aga see kurbus ei ole häiriv.
Pidin täna seda filmi minema vaatama sinna Ülasesse, aga ei saanud, sest jah.. keegi ei saanud. Natuke ülelastud tunne oli aga pole midagi i guess. Lihtsalt imelik on, et KEEGI ei saa. Ma saan aru kui üks, kaks ütlevad ära aga.. Nojah. Next time siis.
Niisiis chillisin natuke Hanna ja Emiliga meie muusikakoolis seal Pühavaimu tänaval. Mina jõin õlut ja rääkisime elust ja suvest.
See nädalavahetus on Jossi sünnipäev ja Vennaskond.
Varsti on suvi ja Juuni tuleb busy. Punklaulupidu, Rabarock, ilmselt meie klassireis, kunstilaager ja niisama elu nautimine toredate inimestega.
Ja siis millalgi peaks tulema London...

Teil pole õrna aimugi kui ilus on taevas mu akna taga.

1 comment:

  1. Minu vabandused, minu armastused. Mul on niiiiii haigelt kiire nädal see kooliga and so many fucking much things to do :(
    aga järka kord ma tõesti katsun jõuda.

    ReplyDelete