Friday, May 20, 2011

Catch the wind

No aargh! :D Ma ei saaa aru lihtsalt.
Reeede, finally! Ma olen seda oodanud juba terve nädala. Nüüd saaks äkki ennast korralikult välja ka magada. Eelmine nv seda vist eriti ei saanud.
Disainis vist Raul jäi isegi kuidagi rahule mu joonistega:D Vähemalt ei pea kõike enam uuesti tegema. Ja siis Hesil oli Gaylords hotels'i kilekott:D Pärast ma googeldasin seda ja päris fancy'd hotellid on ikka küll.
No ja siis kuna reede, tegime Liispeti-chilli. Kuskil Vanalinna sisehoovis jõime õlut ja sõime krõpsu/juustu. No ja siis Vestmanni, kus kohtasime Kaivat, kes oli tulnud oma kassile toitu ostma. Meie nägime teda küll ainult suitsu ostmas aga kes teab eks? Vb ta kass sööb sigarette. Ja siis väike suits ja seejärel Liispeti ema ateljee. Kus see hull naaber ka kodus oli:D Rääkis, et kõik on mõttetu ja mees on mõttetu ja et tahaks üldse kuskile ära. (seal kostab väga hästi läbi seinte) ja sellel hetkel mõistsin ma seda veidrat naist väga.
Nüüd vaatan seda Maria filmi psühho poisist.

To feel you all around me,
And to take your hand, along the sand,
Ah, but I may as well try and catch the wind.

Donovan - Catch the Wind - niiiii ilus ja õige. nagu täpselt mida ma tunnen.

No comments:

Post a Comment