Thursday, May 19, 2011

Here we come

Ma näen ööd lahe kohal ja viikingilaeva
Ma näen saart mis merega ühendab taeva
Ma näen maad kuhu oleme kinnitand kanda
Ma näen merd suuri kive ja Revala randa

Me siin Hannaga just rääkisime ja nüüd täitsa ootan seda Viikingifestivali:D Mu ema ütles, et ta regab ära niiet jea:D:D Haha See kõik kõlab nii larpivennalikult.
Siis saabus mu Eurobonus card, mille kätte saanud, peaksin ma tegema mingi konto or sth. aga mul ei ole seda security code'i niiet nüüd ma olen siin nii, et õõõõõõõõõõõõõh. Miks on nii raske teha selliseid asju??
Meil oli täna see Vilde ja Tuglase töö. Üheks ülesandeks oli kirjutada nende kahekõne. Nagu wtff?
Mina mitte teadma Vilde/Tuglase hinge. Lõpuks tegime mingi ülisita ja vaimuvaese kahekõne kirjade teel:D Kus ka teises kirjas Tuglas juba ütles, et tavai, arutame seda mitte-kirja teel.

No comments:

Post a Comment