Wednesday, May 25, 2011

jou

Ooh, ainult kaks päeva veel ja siis on nädalavahetus. Ja reedel on mingi Romi ärasaatmispidu, kuhu tõotab tulla ka Fred. Saab näha, saab näha...
Stig Rästa vastas mingitele lollidele küsimustele elu24's ja mu arvamus muutus temast kohe radikaalselt. Ma mõtleisn, et ta on mingi lahe mees. Aga rääkis seal, et silikoontissid on jumala lahedad:D ja homoabielusi ei tohiks seadustada. Kusjuures kommentaarid olid ka enamuses normaalsed, mis on paras ime. Elu24's näeb seda nalja harva.
Viimane krokii tund siis täna. Sergei ikka jälle:D Tema jääb mulle oma vahvate stringidega ikka eluks ajaks meelde. Ja siis saime teada, et 10ndast see mäger ja see väike vunts u. keeldusid akti joonistamast. Marks oli päris kurjaks saanud, sest ta ei hakka ju neile eraldi tunde andma. No ma saan aru ka tast:D Aga ma ütlesin juba algusest peale, et need kaks on natuke imelikud. :D

Ja ma lihtsalt ei suuda oodata kõike asju, mis tulema peavad!! Juuni algus on ülitihe.
1. See reede see Romi värk
2. Pühap. vb (väga vb!) Keilasse tantsutama
3. 1.juuni Tartusse ilmselt
4. 9-10 juuni vb klassiga kuskile. Oleneb kes lähevad
5. 11. juuni - Punklaulupidu
6. 14.-17- juuni peaks olema kunstipraktika
7. 17-18 RABAROCK!!! (EHK SANDRA, MOOSI!!! MIS MA TEEN MUIDU:O??)
No ja siis on chill ja on Jaanipäev ja...
ja...
7-10 juuli meie vahva festival Kiruveres:D !!!!!!!!
Ja siis LONDON!!!
Ja Saaremaa.

AAAAH SUVII :D:D

No comments:

Post a Comment