Friday, December 10, 2010

You have a choice

Reeeeeeeedeee on aga täna passin kodus ning homme Mariliisi-kallikesega partyparty ilmselt:D Ning koolilaat ka ju. Kuhu tuleb ilmselt Sandra ka.
Muidu Monika on suht hull. Hommikul ootasin üle poole tunni bussi. lõpuks, kui olin juba valmis tagasi koju minema umbes, tuli. Aga see sõit oli muidugi õudne. Lihtsalt haige porr:D Ning tuul oli ka päris vastik. Rühkisin kooli poole ja kuulasin just Slayerit. Päris vahva oli nii tuulega võidelda:D (GOD HATES US AALLLLL...)
Pärast trenn oli mõnus. Meid oli mingi 5 vist + Laurts. Ning lõpus viimane ütles mulle umbes(ok, see ei olnud küll nii otse ja nii) et kui ma hip hopi ei kuula, peaks endale teise trenni valima. Ma olin mingi eee..mida vittu? Mulle ju meeldib tantsida, ning jah, okei, see ei lähe mu ülejäänud eluga eriti kokku, aga ikkagi. Nagu mida?

1 comment: