Tuesday, December 28, 2010

There might be love


Chillllllin oma toas ja kuulan The Beatles'it. Haige on ikka olla. Ma olen nii tüdinenud juba:D Õnneks ajasin ennast täna üles ja käisin linnas vahepeal. Jalutasin seal lume ning inimeste keskel ja suht mõnus oli. Ostsin kaks kinki ning endale AC/DC - Fly on the Walli. Siis ei viitsinud enam üksinda jamada ja läksin koju tagasi. Ehkki kui ma nüüd mõtlen, siis peaks millalgi uuesti jalutama minema, aga siis mitte nii suurtele tänavatele.
Sain teada, et minu suurust seda WS-i pluusi pole:( On ainult laste omad ja hiigelsuur meeste oma. Nagu mingi trennipluus:D Ei. aitäh. Niisiis valisin endale ühe Dead Weatheri oma. Mis on ka ilus aga mulle niiii meeldis see White Stripesi oma. See on nii ilus... Ainult liiga väike:S

No comments:

Post a Comment