Wednesday, December 29, 2010

Ehk

Mul on tunne, et mul on kott pähe tõmmatud, või siis olen vee all or sth. Ja ma olen kindel, et kuulsin täna ühes kõrvas merekohinat. Nagu mingit kuradi merekarpi kuulaks. (Ning Cartoon Networkis tuleb praegu mingi eriti pede poistebändi jõululaul) Homme lähen igatahes uuesti arsti juurde rohtu nõudma.
Ma nagu ei mäletagi mis ma täna tegin. Niisama olin vist. Praegu hoian juba mitmendat tundi väikseid. Suht tüütu on. Nad söövad liiga palju. Ja tahaks sõpru siia ja välja minna.:) Muidu Paul hakkas rääkima minuga täna ja oli mingi miks sa mulle ei helistanud, et sa siin oled? Nojah, vastasin, et olin liiga haige, et kellelegi eriliselt teatada, et Taanis olen.

Muidu vaatame siin väikestega Cartooni:D ja sealt tuleb praegu Codename Kids Next Door, mis mulle täiega meeldis kui ma väike olin. Oh vanad ajad.. Kahjuks see on taani keeles:D

No comments:

Post a Comment