Wednesday, December 8, 2010

Oh jah


Tulin just trennist ning seal hakkas mul õudne igatsus:( Tahaks meie vana Anzu gruppi tagasi. Nagu täiega. Et oleks just need inimesed(mitte et praegused mulle mingil põhjusel ei meeldiks eriti või nii aga..), missest et nad suutsid mind vahel närvi ajada, armsad on ikkagi:) ning just need haiged naljad mis meil olid ja üldse see õhkkond. Eelmine trenn tuli mulle meelde see asi mida Anzu vahel tegi, et pani mingi poisi ja tsiki paari ja käskis tantsida:D Ja siis me olime mingi ee... :D Olid ajad, olid ajad. Ning see Birthday Sex'i kava - kuidas on võimalik, et kõik need kavad ja asjad mul vahepeal kuskile meelest ära on läinud. Kurbus tuleb peale kui mõelda, et need ajad tegelikult ei tule enam tagasi. See viimane pool aastat, kus olen Laurtsi grupis käinud, ei ole nagu midagi sellist andnud.

Tahaks reedel Tapperisse minna aga vist ikka ei lähe, sest järgmine nv DA ning ma ei taha jälle möliseda saada, et hulgun liiga palju ringi or sth. Kurat küll.

Well, it kind of hurts when the kind of words you say
Kind of turn themselves into blades
And the kind and courteous is a life I've heard
But it?s nice to say that we played in the dirt

Aga muidu, Coldplay - Violet Hill on tänase päeva laul. Suht lambikalt. Pole üldse ammu Coldplayd kuulanud.

No comments:

Post a Comment