Tuesday, December 21, 2010

Taanis

Back in Denmark:) Ja Sof magab mu voodis ning on suutnud oma väikese kehaga üllatavalt suure ala ära vallutada.
Tore päev oli tegelikult. Jätsin kooli inimestega hüvasti ja siis Kohvicumis väike chill Sandraga. Mul on tunne, et meil olngi nii, et talvel Kohvicumi ja soojal ajal mu ema töökoha taga õlut:D Oh, elu väikesed rõõmud.
Lend oli ok, missest et olin kuseloom(ignoreerige viimast sõna eks:D) ja midagi ei hilinenud. Ainult CPH's oli raske liigelda, sest siin ju niipea kui lumi maas, on kohe täielik katastroof:D Bussid käisid kuidas jumal juhatas ning olid lihtsalt pungil täis.
Aga tore oli näha Toivot ja co-d. Praegu kuulan "Mina ja George'i" ja naudin OMA TUBA. Ning miks keegi kurat muga kaasa Taani ei tulnud ah? Võiks ju minna kuskile linna ja tutvuda inimestega ja võtta paar õlut ja teha suitsu ja miljon muud asja veel.

2 comments: