Sunday, December 19, 2010

Christmas party

Mõnusa positiivsuse laine sain täna tegelikult:) Jõulud üldse tekitavad mus seda aga muidu oli täna JJ's jõulupidu. Peaks ütlema, et eelmine aasta oli parem. Aga ega seekord ka viga polnud. Kink oli 25.- eeśt, ehk ma siis joonistasin mingi nilbe kaardi, ostsin kommi ja panin natuke kodus tehtud piparkooke juurde:D Süüa oli stuudios sitaks. Hullud toidukuhjad. Ja siis kõik õgisid mõnusalt. Kinkide kätte saamiseks tegime playbacki. Jee. Siis vahepeal oli jälle mingi soovide ütlemise aeg, mis oli hästi tore. Aga siis Joel rääkis lõpus ka oma soovidest ja ta rääkis seda sama juttu mida ta alati räägib. (Õnneks seekord mitte nii pikalt:D) Et me peaksime stuudiot rohkem mittenesestmõistetavalt võtma ning et tal on nii raske ja blala. Ok ma saan sellest aru aga no jumal:D Mul see jutt peas juba ning kuidas ma peaksin midagi stuudio heaks tegema siis? Raha annetama? Ah ma ei tea.
Kurat küll. Mul juba täielik jõulumeeleolu ja homme on kool-.- See rikub kõik ära.

No comments:

Post a Comment