Saturday, December 18, 2010

The new generation is born!

KUna mu vana mp3 läks katki ja nüüd ei saa ma sealt muusikat kätte, tegelen praegu laialdase muusika ümberpaigutamisega. Ma usun, et päris mitmed laulud kadusid nüüd ajalukku, sest mul ei ole ju terve playlist peas. Aga igatahes, tõmban siis praegu natuke vanad head Dr. Dre'd. hea(Y) Isegi praegu on tema lood nauditavad. Tuletavad nii vanu aegu meelde.

Eile õhtu oli siis D.A. (:D:D) Läksime Mariliisiga aga Arnold Oksmaale ei jõudnudki:/ Täiega nõme. Aga õnneks ta tuli meile trolli peal vastu ja naeratas niiet päris raisus õhtu ikka polnud:D Muidu da oli päris cool aga nagu midavittu sinna tormab keset ööd mingi päästeteenistus ja pooled esinejad jäävad ära u. Õnneks ma pidin siis juba suht ära ka minema. Aga enne jalutasime ikka Liispeti, Marilisii ja Annaga Telliskivisse ka, kus toimus Mutant Disco aga seal polnud midagi erilist. Ei hakanud nagu raha raiskama, et 10 min. sooja minna:D
Agajah, cool õhtu oli:)) Ja mina mängisin vahepeal asjatult mingit salakaubavedajat:D ja see kuradi pudel oli külm.

slaves..they built the pyramids...Slaves! :D:D haha. eino hea laul ju.

No comments:

Post a Comment