Monday, February 1, 2010

Teine Jüngri eest palumise päev

Olen hurmav pildil, tean. Pärast kooli tegin natuke peegelsaalis trenni. Maria chillis ka minuga. Tegi pilti natuke ja värki.
Homme on kõige mõttetumate tundide päev. Neli tundi. 1. Eesti keel 2. muusikaajalugu 3. kunstiajalugu 4. vormiõpetus. Oeh. Ning pärast kooli pean kohe koju tormama, sest mul on juuksur. Juukseotsad vajavad värvimist.
Täna on siis teine Jüngri eest palumise päev. Hästi läheb täitsa. Mõtlesime ta peale jaa. Kuulasime theme song'i ka ikka paar korda. Vaene Jünger ma ütlen:( Ehkki ta ise seda ei mõika.
Teine värdjas asi mis ma täna tegin (esimene oli siis see mis ma just kirj.:D) oli selline, et ma pesin oma pliiatseid:D Mul läks teritaja pinalis lahti ning tegi kõik mustaks. Grafiiti ei saa muidu asjadelt ära, kui et tuleb nad puhtaks pesta.

Homme tuleb Briti trenni tagasi!!! :O:O

No comments:

Post a Comment