Thursday, February 4, 2010

It's Nussa time!

Homme ilmselt Briti juurde!! Oh la la! ;D Saab fun olema. Enne seda veel Mariaga SS-i treeningpäevale tema mingeid sõpru tšekkima. Tahaks neid näha juba:D Loodetavasti teen mingid margindused ka ikka ära. Mariale margindused, mitte mulle:D Sorri määäännn.
Täna koolis Urmo vihastas meie peale ja ajas ära:O Kõik olid mingi OMG. Aga Irja ütles, et pole hullu, paari päeva pärast rahuneb maha. Joonistamisest lasime üle (A) Aga see pole hull, sest kõik lasevad kõikjalt üle ning meie oleme tegelikult väga tublid lapsed. Kui statistikat vaadata.
Trennis tavaline. Buss jäi nii hiljaks, et ma ei jõudnudki saksa keelt enne trenni teha. Siimu anne oli wasted. Anzu andis mulle mõned artistinimed ka, niiet tuleb teha big music-research. Loodetavasti leian selleks aega kaa..

Unes nägin ma täna, et me läksime Maridega mäkki ja siis seal istusid nagu A'd. Oh nii cool:D see on nagu M'id või K'd (Karu ja Karo xd) siis nagu jahh...:D Ok midaiganes.. et jah.. siis me tegime mingeid nalju seal järjekorras maridega ja Annul, kes istus kuskil prügikasti juures (Mac oli vanamoodi:O) olid vääääga rõvedad päikeseprillid. Neoonrohelised ja täispuhutavad. ja siis kui ta uksest välja läks, tegin ma oksendamisliigutust:D
Ma peaks mäkist eemale hoidma.

No comments:

Post a Comment