Friday, February 5, 2010

Bad

Täna Briti juurde ei saanud, sest tal mingi onu külas. :( Paha lugu. Aga peale selle võib lugeda päeva õnnestunuks. Värviõpetusest tulime varem äea ja läksime tegime reporteritööd Solarises Ryan Sheckleri autogrammijagamistel:D Ma tõsiselt loodan, et me kuskile peale ei jäänud. Pärast seda Saku Suurhalli Mariaga koos treeningpäeva vaatama. Jah, täitsa tore oli. Sain näha neid kuulsaid inimesi, kellest Maria nii palju rääkinud on.

Täna oli meil selline haige asi, et esimene kehalise tund Margitiga. Mul olid mu trenniriided ja ma nägin välja nagu pede:D jess i did. Mingid nõmedaid venitusi ja värke tegime seal. Ja veel 4 korda seda sitta -.- Nooo, pleaseee. Ma küsiisn küll, et kas ma saaksin nii, et ma kehalises ei käi, kuna ma käin trennis aga ta ütles, et eii, no siin kehalises näitad kui hästi sa neid harjutusi trennis oled õppinud. Ma olin mingi whaaa, me ei tee trennis SELLISEID asju. Aga selle peale ta vastas, et noo siis veel eriti tuleb käia. Ahhh, nagu mul oleks hullult vaja osata mängida vigast varest. ;)

No comments:

Post a Comment