Tuesday, February 9, 2010

Britiga hullu

Päris nii hull kui pildil see nüüd ka ei olnud.
Aga muidu jaa:D Eile ei jõudnud kirjutada, sest ma tormasin koju ja hakkasin viie leheküljelist referaati kirjutama teemal Vana-kreeka arhitektuur ja templiehitus. Õudus. Ma tegin seda ma ei tea mitu tundi ja toppisin hästi palju pilte sisse, et võimalikult kiiresti viis lehekülge kokku saaks:D aga viie sain jee. Enne seda käisime Britiga hullus kohas!!! Meile saadeti orxi mingi kutse tulla ühte tasuta trenni. Stiil: hip hop/show :D:D Noh, mõtlesime, et pohh, lähme siis kohale, tšekime üle. Hahahahahhahahaaa!!!! See oli hull:D Mingid eetagumikuasjadmillenimemaeitea. Shake'imist seekord ei jõudnud:D Ühe kava tegime ka. Ei lõbus oli:D Briti vahepeal mingi: sorri Marru, et ma sind siia tõmbasin. Ma olin et pole hullu:D Nalja sai. Me olime üldse mingid rebelid. Oma trenniriietega, samal ajal kui teistel olid ülikitsad asjandused seljas:D Including the trainer:D Üldse me naersime koguaeg ja kõige tipuks tegime veel vales kohas suitsu ka:D Läksime varem ära, sest ei viitsinud enam olla. Siis see naine: Noh, siis neljapäev näeme! Ma olin mingi eee.... Ma arvan et Joel ei andestaks seda mulle. Siis ta: aaa, sa käid seal.. Ja siis ma jooksin ära ja me Britiga irnusime mu lause üle:D VÄGA. Btw. see oli seal ujulas, kus me algkoolis käisime. Ainult aeroobikasaalis nohh. :D vanad mälestused tulid kohe meelde...

No comments:

Post a Comment