Tuesday, February 9, 2010

Alustame tänaseid uudiseid vabadusega


Väsinuuuuudd. Homme on eesti keeles arvestus ja ma jätsin oma vihiku stuudiosse:S Ma VÄGA loodan, et mul seal vahel midagi hullu pole. Sest kes teab, mis siis saab.. :D Homme on matas ka, mida ma ei saaanud õppida, sest mu vihik jäi kooli! Lihtsalt great! Muidu mu kunstiajalugu läks hästi. Viie sain. Täna oli muusikaajalugu ka:D Nohh, kuidagi sain tehtud tänu Mariale. Thank you pal!:D
Trenn oli mõnus. Ma läksin kella kuueks linna, et Mariliisiga kokku saada, aga selgus, et ta oli juba ära läinud. Oli mulle kaks sõnumit ka saatnud, aga ma ei saanud neid kätte. Ei tea miks. Noh, siis läksin stuudiosse ja chillisin seal. Rääkisin Mariaga mingit paska. Laura trenni väikesed tüdrukud jooksid crazylt ringi:D Siis läksin alla ja õppisin eesti keelt. Chillisin Siimuga ja värki. Trennis siis näitasime Britiga seda vahvat kava ka:D Ei me rokime!!

No comments:

Post a Comment