Sunday, February 7, 2010

Pühapppppäev


Hea pühapäev oli;) Aga selle peale ei suuda küll mõelda, et homsest hakkab arvestuste nädal!! :O Õudus kuubis. Homme on mul ajaloo arvestustöö (Õppisin terve päeva muude asjade kõrvalt, jess) ja religiooni mingi asi:S Saate aru kui haige, meil on kirjutada mingi jutt või asi teemadel: Maailm, kus jumal on olemas , maailm, kus jumalat ei ole olemas või religioon ja mina. Türa mida ma neist kirjutan. Ma ei ole mingi usuhull ju. Pealegi mul ei ole olnud aega seda kirj:S Vb. homme koolis kriblan midagi kiiresti. Ma olen 100% kindel, et enamustel on see tegemata. Kogu muude kodutööde hulk + Sepsi sünna ja muud värgid.
Täna andis trenni meile Laurts, sest meid oli vähe. Vist oli sellepärast.. .. :D agajahh, pole ammu tema trennis käinud. Ta on selline hästi funky. Mõnus:P Väga lõbus oli:D (alguses kirj. kõbus)
Ja me teeme endale pluusid!!!! Oujeaaa!
Kõik olid täna ikka veel Simpel Sessionil -.-

No comments:

Post a Comment