Sunday, January 24, 2010

Wiiii!!!

Juhuu!! Niisiis. Eilse päeva kokkuvõte. Lõunal kui Nupsu külalised tulema hakkasid, ma põgenesin linna. Sain M'idega kokku ja siis esiteks Adi poodi, kus ma sain endale uue pusaa!!! :P Väga ilus on. Musta värvi, valgete triiputega. Siis tegime oma Magistrali palverännaku. (järjekordne püha meie kalendris siis.:D) See oli väga vahva. Polegi ammu seal poes käinud. Ja allkorrusel see sitapood...:D Oojaa.
Seejärel tegime trolliseiklusi. Me sõitsime vähemalt kolme erineva trolliga. Ja me pidime neid ju veel ootama ka:/ Külm oli. Trollidega sõitsime sellepärast, et jõuda Roca al Mare kooli, kus toimusid "Roosad käärid". Ma ei mäleta kes võitis, aga riided olid lahedad:D Kristeli kollektsiooni näidati ka.
Siiiiiss, läksime me Mariliisiga dream house'i. Nõmmele ühele peole ja see maja!!! Tõeline villa. Selline kolmekorruseline, me olime kõige all. Seal oli bassein, kaks mullivanni, solaarium, piljard ja veinituba!! Selle tšiki ema oli mingi ülirikas. Igatahes jah:D seal oli vahva. Ma sain Kirstilt laenuks ujumisriided, ning siis tegime nii, et sauna, siis jooksuga õue (-20) ja mullivanni, kus oli väga soe:D Niiiii mõnus oli. Ja seal oli üks poiss, kes oli täiega Jefka moodi:O :D Mariliis pidi kahjuks õhtul ära minema, sest ta ema ei lubanud jääda. Täiega nõme.
Hommikul siis tormasin koju ja täna on kaks tundi trenni õhtul. Tantsimise tuju on jälle jee x) Praegu kaanin endale Starterit sisse, et energiat tagasi saada.
Btw. ei ole nii alati, et kui erinevaid jooke jood, siis on hommikul pohmakas. Ma jõin eile viina, siidrit, veini, siis mingit viskit või midagi ja džinni, aga hommikul küll midagi ei olnud, samas kui minu sünnal, kus põhimõtteliselt ainult viina peal.. Ah, ei tea:D

Buka. Juka.

No comments:

Post a Comment