Saturday, January 16, 2010

JF pakt

Eile, 15ndal jaanuaril sai sõlmitud tähtis JF e. Jüngri Filosoofia pakt. JF seisab nüüd ühe VPU haruna teistest tarkustest kõrgemal. See sisaldab kogu elu tõdesid, kuusepuid, hip hopi, koeri.. Kõike, mis on eluks vajalikud. JF toob palju kasu ka VPU organisatsioonile, sest see aitab mõista Jüngri elukulget toredast lapsest jüngriks. JF on arusaadav ainult kõrgemale intellektile ja raamatuid Jünger välja pole andnud, mis teeb tema filosoofia järgimise raskeks. VPU'le on aga kõik võimalik,

Aaaagaaa nüüd normaalset teksti:D Eile oli hull päev. Me tegime seda videot!!! VÄGA hull! ei tglt suht lahe video ikka võrreldes nende teistega, mis kuskil oma vannitoas tehtud on agajahh.. vahepeal on ikka feilid kohad:D Nt. mina tantsin nagu mingi tinasõdur ja ma panin selle koha sisse kus ma niimoodi teen. No miks, ei tea. Video tegemise ajal sai Briti suht šoki kui nii võib öelda:D Ta lihtsalt ei tundnud mu klassikaaslasi. (+vaesest Hellest ei hakka rääkimagi)
Aga vahva oli jah:D Siis õhtul tuli Mariliis minu juurde ja me panime video kokku ning chillasime. Uurisime Jüngri filosoofiat ja muud värki. Hobsupilti tegime ka ikka.

No comments:

Post a Comment