Tuesday, January 5, 2010

Mõttetu Organism


Just Mariale seletasin mis rõve tunne on. Selline, et ma olen nagu mingi organism, mis küll elab - hingab, sööb, magab. aga mingit mõttet tal pole. Terve päeva igavlenud. Oma toas istumine ajab hulluks aga midagi teha ka ei suuda. Tegelikult peaks poodi minema ja värki aga ei suuuuda. Õnneks vahepeal suutsin ennast kokku võtta ja natuke kirjutada, aga see on ka kõik.
Niiet mul on praegu selline freaky tunne. Mu tuba on nagu mingi koda vms. ja mina olen see loom kes seal sees elutseb. (Ilmselt näen selline välja nagu pildil) Vahepeal käin toidujahil, siis vahepeal magan aga enamuse ajast passin niisama. Huvitav kuidas paaritumine sellistel loomadel käib?

Ja nüüd muutun ma juba perviks kaa:D No ma ütlen, üksinda siin toas istumine ei ole heaa.
Maria just ütles mulle:
Maria | says:
appi, ma saan nüüd aru, mida sa tunned igast jj ürituste vastu :D:D ma vaatas sessioni videosid ja sulan :D:D
(ja nii see ongi)

5 comments:

  1. Tead ka, see loom on väga räme:D aga jahh, passimine on tappev:S

    I'm getting so bored in here,
    So take off all our clothes!:D:D:D

    ReplyDelete
  2. hahaXD ma lugesin mõttetu orgasm:D but yes.. mi knows this feeling. and it SUCKS:D:D

    ReplyDelete
  3. K: ma tean. ülirõveee
    M: väga räige tunne:S

    ReplyDelete