Thursday, January 21, 2010

Fuck no

(Pildi joonistas Francis)
Oeh. Täna oli siis nii, et alguses oli tore. Inglise keeles oli see loogikatest. Vist hästi läks. Muidu koolis oli veel igasugu paska. Mitte midagi erilist.
Siis tuli trenn. Jah, seal oli ka täitsa tore. Aga ma mõtlen sellist asja et MIKS ei ole minul muuskalist kuulmist. Nagu MIKS?? Maria ütles, et ma ei saa olla ainuke, kellel meie grupist muusikalist kuulmist pole, aga tuleb välja, et on. See ei ole aus. Mul tuli kohe meelde üks kord veel Cathy trennide aegadest, kus me pidime tegema 3x8 ja siis seda nagu cirkel'is tegema vms. ja siis muusika oli ütleme selline: | | | | | ja mina tegin nii: ||||||||| . Ma sain ise ka aru kui mööda see oli ja siis Kati oli ka mingi eee.. no pole hullu, harjutad.. Jea right. Ok nii hullult ma enam ei tee:D see oleks haige, aga ikkagi, seda ei saa ära kaotada. Kui midagi ei ole, siis seda ei ole. Pole midagi teha.

Päris vahva on..

No comments:

Post a Comment