Tuesday, January 19, 2010

Sitt


Eino sitad päevad on lahedad. Õnneks mitte nii hull ei olnud, et midagi piinlikku ma ei teinud ning tegelikult midagi eriti halvasti ka ei juhtunud. Natuke paha päev on siiski. Minu tuju pärast. Alguses koolis oli suva. Meil oli täna see ülimõttetu päev. Eesti keel - kontrolltöö, mille ma vist natuke feilisin:/ , siis oli muusikaajalugu ja inspektor Kukekese tund ja siis muidugi vormiõpetus, mis läks seekord isegi täitsa hästi:)
Enne trenni oli mul hull tujuxD Mässasin seal telekaga, üritasin Kasparilt pulti üle kavaldada, ajasin Viiule sitta ja irnusin. Mul olid väikesed energia ülejäägid. Ja ma arvan, et see tuli sellest, et Britit pole. Kelle peal ma muidu oma hullused välja elan?:D Noh, trenni ajal kadus see hulltuju ära ning siis lõpus oli selline asi, et kõik pidid natuke tantsima Anzu ees freestyle'i. Kurat, mul ei olnud ÜLDSEGI TUJU!!! :// Tegin seal mingit paska ja ma ei oska tantsida!!!!
Midaiganes..

No comments:

Post a Comment