Wednesday, January 20, 2010

Tiutiu

Tralallaa. Sotsiaaleetika päev. Järjekordne hull naine käis rääkimas. Enamus asju olid sellised, mida meile õpetati juba viiendas klassis, siis teine hulk asju olid sellised, mida meil hetkel vaja pole ja kolmas asi oli natuke haige. Samas nalja sai! Nagu see juustusööminegi.
Teiseks asjaks täna.. oli selline asi...et ma tegin .. endale TWITERI! Mis on nagu väga ebatavaline minu suhtes. Ma lubasin kunagi endale et ma ei tee seda. No täna murdusin. See ei tundu mulle just eriti mõttekas hetkel, ainukesed inimesed kes sinna igapäevaliselt kirjutavad on Aleksandra ja Anzu. Vb. pean endale lihtsalt rohkem inimesi leidma, keda followida. Mariliis ka ei käi seal eriti tihti.. :() <- lahe smile xd , niiet kellega ma siis hullusi teen?:(
Pärast tunde käisime Mariaga Balti jaamas tema kotti otsimas. Seda ei olnud seal:/ Ja tegelikult läks selle kotiga ka üks VPu saladus:S Mis on tglt väga salastatud fail. Ei ole rahul -.- . Siis käisime tšekkisime turgu ning ma kinkisin Mariale üllatusmuna(5 kuud vana üllatusmuna muidugi) ja siis otsisime Nupsile kinki(Virust otsisime, mitte turult)

https://twitter.com/Marru0

No comments:

Post a Comment