Monday, January 25, 2010

Mondays suck!


Järjekordne esmaspäev!! Õõh. Ma olin täna koolis Adi-mustvalge:D Mustvalged Adi tossud, mustvalge Adi kott ja siis see uus pusa:P Suuht cool. Aga muidugi Irja leidis mu üles ja ta kohe pidi midagi ütlema. Ta alati vingub just minu kallal, missest, et teised kannavad umbes roosat koolis, või rohleist..või jumal teab mida. Minuga oli siis probleem see, et liiga sportlik. Aaahh!
Ma praegu just mõikasin, et mind ei olegi Twitteris follow'ima hakanud mingi suvakas Veronica:O OmMG, ma nagu ülihästi mäletan seda kuidas ma olin mingi whaa? Kes see veel on? :S Vb. ma nägin seda unes. Mis tähendab et ma nägin seda ka unes, kuidas ma sellest Mariale rääkisin. Wtf? Segadus kuubis.
Alustasin täna uut maali ka;) Inglise keele igavuse ajal tuli idee. Me lugesime täna ühte teksti "What is Beauty?" . Boring -.-

Hea uudis on see, et Briti on Slovakkiast(?) tagasi! Niiet jeaa!

No comments:

Post a Comment