Tuesday, August 11, 2009

Vässu...


Hei, ma olen praegu täiega väsinud. Muidu eriti täna miskit ei teinud. Istusin kodus, käisin poes, Sohviga väljas ja tegin trenni. Ma avastasin enda jaoks koha kus mul on isegi mingit moodi peegel. Mu rõdu! Ja peegliks siis mu toa see suur aken. (kes käinud, see näinud) Muusikakeskuse tarisin ukse peale ja volaa! väga hea:D Nüüd olen uninee... Palav ilm oli ka. Jälle. Päikest pole, aga palav on ikka noh:/
Ma joonistasin ühe pildi ka muidu. Ja sain ideid mitmete teiste jaoks.
btw. Frank Sinatra on ikka üliheaa!

Mind tabas eile jüngriga seoses ilmutus. mina kujutan teda vägaväga hästi ette... NÕIANA! täpselt nii, et nõiariided seljas, paja juures ja segab suure kulbiga suppi. Ja siis vahepeal moondab ennast selliselks linnuks, et keha on öökulli oma aga pea ikka jünger

No comments:

Post a Comment