Tuesday, August 18, 2009

Still dead

Täna ma mõtlesin, et läheks oma kappi ja magaks seal. See sobiks kirstuks. Nagu 4 real. Niiet, mis ma tänasel "väga huvitaval" päeval tegin? Mm...istusin, maalisin(btw. mulle täiega meeldib see pilt mis ma maalin hetkel) , vaatasin Courage'it, rääkisin inimestega, tegin trenni. Lõbus! Vaene Maria. Ta ema on Kreetal ja ta koer vb. poegib varsti ja üldse, keegi ei hoolitse ta koerte eest, niiet ta ei saa homme minna sinna! (:O) Poor her! Ja ta praegu ei vasta mulle msnis ka. Hmm.. Harry Potter nõidus nad ära. (Grete ka seal) No paras:D Mis vahivad teda nii palju. Agajah..more news: mul on juba 5x8! Wii! Aga mulle tundub, et mul on ikka alguses üks koht, mis on suht persses. Mis teha.
Tänast unenägu ma siia ei kirjuta. Aga see sisaldab endas kitsekarvu ja bikiine.

No comments:

Post a Comment