Friday, August 14, 2009

The Do-nothing-day

Nii. Ma tegin just trenni ja käisin duši all, niiet nüüd ma kuivan lahtise akna all. Loodan, et haigeks ei jää:P Mu ema ja Tyge lähevad vb. ära - sel juhul pean ma Toivot hoidma. Ei tahaa! Ma juba tegin seda täna hommikul. Põnev seltskond - Mina, Toivo ja Sof. Räägi palju tahad, keegi ikka midagi arusaadavat ei vasta. Ja SOF LÄKS RÕDULE LILLEKASTI PRAEGU!:O Okei...ta vist matab vahel sinna asju. Teate, ma tegin trenni ja siis sain ma vihaseks:D Mul on nüüd lühem soeng onju, mis tähendab, et kõik mu juuksed ei ulatu mu nallini pealael. Mingid nõmedad salgud rippusid silmade ees.
Aa, ja ma lõin täna hommik pea magades vastu seina kolksuga ära ja nägin imelikku unenägu. Suht haige unenägu oli. Maria isa oli marsajuht ja siis me sõitsime marsaga ja värki. Me olime ainukesed reisijad. Ja siis meelitas Maria mind kanalisatsiooni kahe rõveda mehe juurde ja transformeerus mingiks teiseks inimeseks! :o Ja seal oli igasugu hulle asju..

No comments:

Post a Comment