Wednesday, August 26, 2009

My Bloody Valentine

Käisin vaatamas seda kuulsat filmi siis, kuhu meid Tallinnas ei lastud. Suht ajaraisk. Mingit mõtet ei olnud. Sellesuhtes pask. Ok, see oli lahe, et 3D, aga muidu lugu ise - c'mon mis värk on? Kas ei osata enam teha lahedaid õudukaid. Mismõttes mingi tüüp käib ringi ja killib kõiki? Aga ok, kui me popkorni ostsime, ei teadnud me, kui suur on suur:D Noh, ja see "suur" oli HUGE! Ma pole elu sees nii palju popkorni näinud. (Muidugi saatsin ma kohe sõnumi Mariale ja teavitasin talle kah:D) Ütleme nii, et me kahekesi sõime sealt ja ikkagi ei õnnestunud sellele lõppu teha. Ma pole elu sees nii palju popkorni söönud kui täna. Süda räigelt paha.
Ma sain endale uue pluusi;) See on sellist sinakat tooni ja peale on kirjutatud I Love CBH . Mulle meeldib. Ma olen ammu juba sellist tahtnud. Tagasi tulles oli mingi haige värk rongidega. Farum'i rong tuli jaama ja muutus siis hoopis Køge rongiks. Lõpuks selgus, et me pidime minema østerporti ja sealt läheb Farumi rong. Kogu selle jamamisega läks tund aega, mis täh. et tegelikult meie Klipkort'id lõpetasid kehtivuse. (Sellega saab sõita ainult tund aega) Niiet me sõitsime suht jänest. Got lucky this time!


No comments:

Post a Comment