Wednesday, August 12, 2009

Uus korter


Täna hommik pidin ma vara üles tõusma, sest ma pidin Toivot hoidma. Jess! Ja homme ka vara, sest ma lähen sinna kooli ja saan tuttavatega kokku. Igatahes, me käisime täna seda uut korterit vaatamas. MIna nägin esimest korda. Praegu on seal seest muidugi hästi rõve, sest tehakse remonti. Aga koht on hästi kena. Selline neighborhood, kus on sellised vanad punastest tellistest majad ja meie oma on ka siis üks. Ja allkorrusel on poed. Spordipood nt. meil. Ja meil on tagatrepp! Nagu vanadel majadel. Ma kujutan ette et kuskil rootsi jutus..nt. Karlssonis oli ka:D Jep. Numps.
Ma tegin täna trenni ka. Mul võiks vanaema juures ka selline koht olla nagu siin. :P

Ma nägin täna mingit imelikku unenägu. Või ma olin nagu poolärkvel või midagi. Igatahes mul oli valge pikk öösärk seljas(ei päriselt ka oli) ja see oli millegipärast tähtis ja ma olin kuidagi voodi küljes. Ja siis oli midagi veel Vampi ja ee..Mariliisiga ka:D Et tema oli ka oma voodis kinni või midagi. Aga ma ei mäleta mis Vamp tegi.. põhimõtteliselt väga segane.
Btw!:O Mariliis teab, vb. keegi veel, et mul oli see mingi unenägu või värk sellest uuest korterist. Et seal elas vanamees ja ta läks hulluks ning kraapis vannitoa riste täis. Noh igatahes, seal elaski vanamees enne meid!!

No comments:

Post a Comment