Sunday, August 23, 2009

Da Queen


Helloooo!!! Jeei! Ei olnud igav päev! :D Ma ärkasin kell 9 üles. Mis on vara, arvestades seda millal ma magama lähen. Ning siis Amalienborgi. Tyge töötab seal praegu. Ja see on see koht, kus kuninganna elab, mitte kus meie uus korter on, nagu Maria pakkus:D Osav! Agajah, hästi ilus oli see muuseum. Mulle meeldib kogu see fancy-stuff:P Üks tuba oli eriti ilus. Mingi kuninga töötuba, mis oli järgi tehtud. See oli selline sinine ja tumedast puidust mööbel ning ühel seinal oli suur mõõga ja üldse relvakollektsioon. Nice... Tahaks ka sellist.
Ma just tõmbasin endale sellise laheda asja nagu IKEA home planner. Praegu teen seal endale magamistuba, aga nüüd see jäi kinni või midagi:S Ja mul pole seivitud, niiet päris kinni ma ka ei raatsi panna.

No comments:

Post a Comment