Saturday, June 5, 2010

Vabalava

Et mis siis ikka. Lahe oli. Vahepeal ma külmusin seal maas aga muusika oli hea. Alguses läksin linna, sain Gerlyga kokku, kes ostis mulle mõned asjad homseks:D Siis Helle ja Maria ning lõpuks joinis meiega veel muidugi Mariliis. Igatahes, kokkuvõttes väga lahe üritus oli. Head muusikat oskavad ikka teha:D ja ma tahaks täiega osata kitarri mängida.
NIng ahjaa! Vahepwla oli üks tüdruk kes luges ette ühe "luuletuse". See oli proosaline, sellepärast jutumärkides:D Ütleme et see noh, ei olnud eriti mingitele Anu Nigessenitele meeltmööda ja siis mõned mingi karjusid seal vahepeal kuskilt tagant, et ou aitab küll nüüd. Ma olin mingi whaat? Las inimene loeb. Aga ju siis mõnedele meie õrnahingelistematele ja jumalakartlikumatele koolikaaslastele oli liialt valus kuulata sõnu peenis jne.:D Kui plaksutato, sis ma olin mingi wuuhuu! ta vajas natuke support'i.
Homme Viljandisse.

No comments:

Post a Comment